درب و پنجره های UPVC

بهای ارزان، آب بندی و هوابندی مناسب ،عایق حرارت و برودت، مقاومت در برابر اشعه UV  از مشخصات بارز سیستم های UPVC می باشد.درب و پنجره های UPVC به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
1- لولایی ( 3-4- 5 کاناله )
2- کشویی ( 3-4-5 کاناله )
هم اکنون علاوه بر ارائه پنجره های سفید و لمینیت ( طرح چوب ) امکان ارائه پنجره های رنگی نیز موجود می باشد.
شرکت آلوکد سرویس بسیار مناسبی از پروفیلهای UPVCکه تائیدیه موسسه استاندارد ایران سازمان تحقیقات مسکن و ساختمان و وزارت نفت را  دارا هستند  با شرایط ویژه از جمله ، بهایی رقابتی ، سرعت در تولید و سرویس سریع در اختیار شما قرار می دهد.

جهت مشاهده مشخصات اختصاصی این نوع سیستم های آلوکد کلیک نمایید.

درب و پنجره های UPVC | شرکت آلوکد اجرای نمای کرتین وال

درب و پنجره های UPVC| شرکت آلوکد اجرای نمای کرتین وال صنعت آلومینیوم و مصنوعات تولیدی این صنعت در بخش ساختمان یکی از پر حجم ترین تولیدات آلومینیوم را در جهان شامل می گردد. بدلیل قابلیت شکل پذیری مناسب این محصول و مقاومت مناسب آن در شرایط آب و هوایی متفاوت و امکان تولید محصولات جدید با تکنولوژی های نوین اقبال بسیاری در این خصوص امروزه به سوی این محصول بوده است . لیکن با توجه به این شرایط و وجود کارخانه های بسیار و تولید کنندگان این محصولات ، هم از فرصت و هم از تهدید بسیاری بهره مند است.افزایش تنوع محصول از تهدیدهای این صنعت است، به صورتیکه با توجه به پیشرفت تکنولوژی های تولید آلومینیوم در صنعت ساختمان، محصولات جدید در حال ورود به بازار مصرف می باشند و این مشکلات عمده ای را در موفقیت روبه رشد شرکتها ایجاد می کند. چرا که بایست به صورت مداوم در حال رشد و تولید محصولات جدید بوده و شرایط فروش آنها را فراهم نماید، وبا هر محصول جدید با رقبای جدید ایجاد شده نیز مقابله نمایند.در خصوص صنعت آلومینیوم در ساختمان تمرکز برروی بسته بندی بسیار با اهمیت نبود لیکن با افزایش تعداد برندها تعداد رقبا نیز افزایش یافته است تعداد برندهای بیشتر حملات رقابتی را مشکل تر نموده است و غلبه بر برندهای مختلف بسیار سخت می باشد.هم چنین سازگاری با نیازهای مصرف کنندگان با توجه به تنوع محصولات بسیار دشوار بوده و عرصه را جهت موفقیت تنگتر می نماید به همین دلیل تنوع محصولی افزایش یافته و فضـای رقابـتی در این تنـوع مـحصولی بسیار سـخت می باشد. با توجه به افزایش تنوع محصول و مشکلات ناشی از آن رویکردهای بازاریابی نقش مهمی را در دسترسی به انبوه مشتریان بازی می نمایند.بدین صورت که بخشی از فعالیتهای بازاریابی امروزه از طریق اینترنت انجام می پذیرد،درب و پنجره های UPVC در بازاریابی سنتی، محصولات جدید محدود هستند، کانالهای توزیع واسطه هستند. قیمت گذاری توسط شرکتها صورت می گرفت در حالی که در بازاریابی مبتنی بر فناوری، محصولات جدید بر اساس درخواست مشتری تولید می گردد.کانالهای توزیع مستقیم بوده و قیمت گذاری به وسیله مشتریان صورت می گیرد و بخش بندی محصولات و بازاریابی آنها بر اساس خصوصیات رفتاری مشتریان می باشد به گونه ای که در گذشته فقط تنوع محدود محصول مثلا درب و پنجره آلومینیوم وجود داشـت در حالی که امروزه تنوع بسیاری در این محصول ها ایجاد شده است.کانالهای توزیع توسط واسطه ها بود، در حالی که هم اکنون کارخانه های تولیدی مستقیما با مصرف کنندگان در ارتباط هستند قیمت توسط کارخانه های تولیدی مشخص می شد ولی هم اکنون مقدار مصرف مشتریان از یک محصول، مشخص کننده قیمت محصول است .درب و پنجره های UPVC و این دقیقا پارادایم بازاریابی را تداعی می نماید به طوری که از تک برندی و یـا مارکـهای گسترده به سوی تنوع برندها و محصولات پیش رفته ایم از تفکر عرضه ای یک محصول خاص به تفکر تقاضای محصولات بر اساس شرایط آب و هوایی و موقعیت پرداختی (ریالی /ارزی) پیش رفته ایم .درب و پنجره های UPVCاز تک گویی ( فقط همین محصول هست و بس) به گفتگوی دوطرفه (امکان پیشنهاد و تغییر در محصولات) پیش رفته ایم .از عرضه تک محصولی به سوی عرضه محصولات بر اساس نیاز مشتری پیش رفته ایم .

درب و پنجره های UPVC| شرکت آلوکد اجرای نمای کرتین وال